.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث پارك 3 هكتاري گياه‌شناسي در رشت

مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري رشت از آغاز عمليات احداث پارك سه هكتاري گياه‌شناسي در رشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدرضا شيرزاد با اشاره به وضعيت اعتبار سازمان مذكور افزود: امسال بالغ بر 5/5 ميليارد تومان براي برطرف كردن موانع حقوقي تملك عرصه‌ها و اجراي پروژه‌هاي اين سازمان پيش‌بيني شده است.
وي به فعاليت‌هاي عمراني سازمان پارك‌هاي شهرداري رشت اشاره كرد و اظهار داشت: در حال حاضر عمليات اجرايي يك پارك سه هكتاري گياه‌شناسي در رشت آغاز شده و فاز دوم پارك دانشجوي اين شهر نيز به مناقصه گذاشته مي‌شود.
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري رشت در مورد واگذاري پارك‌هاي رشت به بخش‌خصوصي تصريح كرد: در راستاي اصل خصوصي سازي، پارك شهري ملت و سيمرغ به شركت‌هاي خصوصي واگذار مي‌شود.
شيرزاد از احداث چند پارك شهري و محلي در رشت خبر داد و افزود: ايجاد پارك شقايق در مسير بيمارستان رازي رشت فضاي مناسبي براي توسعه در حريم رودخانه و فضاي سبز مناسب براي شهروندان است.
وي ادامه داد: اميدواريم با امكان سنجي كه وجود دارد، سطوح جديدي براي ايجاد پارك‌ها در سطح شهر رشت را مشخص كنيم.
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري رشت با اشاره به پارك هفت هكتاري باغ لاكان رشت اضافه كرد: اين پارك بزرگ سومين پارك شهري رشت كه اجراي آن نيازمند مساعدت مسئولان منابع طبيعي استان است.
شيرزاد بهبود وضعيت كيفي فضاي سبز شهري براي افزايش جاذبه‌هاي بصري و ايجاد منظر مطلوب شهري را محور تمام فعاليت‌هاي اجرايي سازمان پارك‌ها و فضاي سبز دانست و خاطرنشان كرد: سازمان پارك‌ها هر ساله با ارائه طرح‌هاي نو و بهره‌مندي از نيروهاي متخصص و راهكارهاي نوين اجرايي گام‌هاي بلندي در راستاي ارتقاي سطح كمي و كيفي فضاي سبز شهري به عنوان تخصصي‌ترين نهاد شهرداري در امور حفظ و نگهداري و توسعه فضاي سبز شهري برمي‌دارد.
وي طراحي، اجرا و نظارت بر پروژه‌هاي سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهري، سازگاري اكولوژيكي گونه‌هاي گياهي بومي با اقليم شهري، انجام تحقيقات و مطالعات در ارتباط با مسائل فضاي سبز و... را از ديگر فعاليت‌هاي سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري رشت عنوان كرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.